Actualmente ne aflam intr-o perioada in care tehnologia este in plina ascensiune, avand in vedere faptul ca cerintele de la ora actuala de pe piata din Romania si nu numai sunt realmente exorbitante. Tocmai de aceea in acest sens si-au facut loc incet, dar sigur, serviciile SEO.
Sa vedem la ce anume se refera aceste servicii si instrumente SEO si vom incepe cu publicitatea nativa.
Publicitatea nativa este o forma de publicitate online care se potriveste cu forma si functia platformei pe care apare. Scopul publicitatii native este de a se impleti armonios in forma si functia continutului din jurul sau, care poate fi dificil de observat.
Despre obiectivele publicitatii native
Anunturile native au doua obiective principale:
- Pozitionarea unei imagini de marca in mintea consumatorului;
- Conducerea consumatorilor sa intreprinda o anumita actiune.
Care sunt avantajele publicitatii native?
In lumea noastra saturata de publicitate, consumatorii au devenit foarte priceputi. Recunosc publicitatea de la o mila distanta si, cu exceptia anunturilor Super Bowl, o evita cu orice pret.
In plus, consumatorii au tendinta de a vizualiza sceptic informatiile transmise in anunturi, deoarece cineva plateste pentru a avea ceva tiparit. Anunturile native au fost dezvoltate pentru a combate ambele probleme. Privind ca continutul din jurul sau, publicitatea nativa camufleaza mesajele de marketing, astfel incat acestea sa arate si sa sune ca un continut editorial. Acest efect de amestecare face mai probabil ca anunturile native sa fie percepute ca fiind un continut editorial, ceea ce duce la doua beneficii puternice:
- O probabilitate mai mare ca anunturile sa fie vizionate, citite si ascultate;
- O sansa mai mare ca increderea pe care o au consumatorii in cadrul editorului sa-l puna accent pe marca.
Raspunsul vine si el in mod natural – prin formarea unei echipe formate din oameni extrem de competenti, dedicati proiectelor pentru care lucreaza, motivati sa faca eforturile care aduc cele mai bune rezultate.
Agentiile SEO se angajeaza sa creze campanii promotionale de inalta performanta
Dezvolta strategii de marketing integrate care coreleaza metode si tactici de publicitate, comunicare si relatii publice cu tehnici de optimizare a conversiilor pentru cele mai bune rezultate ale site-ului si Google.
Despre agentiile SEO
O companie SEO ofera intreprinderilor servicii de optimizare a motoarelor de cautare pentru a le ajuta sa isi imbunatateasca vizibilitatea online. Optimizarea motorului de cautare este procesul de a face modificari la designul si continutul site-ului dvs. pentru a face site-ul dvs. mai atractiv pentru motoarele de cautare. Cu cat site-ul dvs. este optimizat mai bine pentru motoarele de cautare precum Google, cu atat este mai probabil ca site-ul dvs. sa fie clasat pe prima pagina a rezultatelor motorului de cautare pentru cuvinte cheie si expresii care sunt relevante pentru afacerea dvs. sau oferta de produse / servicii.